luni, 13 noiembrie 2017

Ți-e dor, stiu. Si mie îmi e.







         Iti caut mirosul de parfum in toate locurile prin care ma aflu si il gasesc in podul palmei cu care iti mangaiam fata. Este inevitabil pentru mine să nu-ti simt prezența peste tot. Acum esti ca o umbră ce ma urmărește si nu-mi da pace. Imi cutreieri fiecare gand, ma infiori.

   Ai încetat să-mi mai scrii. Plimbările prin parc au dispărut asemenea. Atingerea degetelor tale când ma luai de mana mi-a rămas pe sub piele. Erai acolo. Eram acolo.
Te-am dat la o parte ca sa te intorci, dar tu n-ai facut-o. Ai îngropat amintirile si le-ai înfundat in intuneric, sperând să uiți, dar n-ai reusit.

   Iti aud tăcerea forțată pe care inca încerci să o tii in frâu. Vrei sa-mi vorbesti, dar te uiti la mine si doar imi schițezi un zâmbet. Esti sufocant. Simt cum imi invadezi spațiul doar gandindu-te la prezența mea alături.

   Ti-a fost teamă că plecarea ta treptata ma va afecta, asa ca ai dispărut brusc. Ai profitat de primul ragaz si m-ai lasat intr-un gol imens. Te-a satisfăcut faptul că stiai ca nu te voi cauta, credeai ca-ti va fi mai usor asa si ca ma vei uita mai repede. Nu s-a întâmplat.


            Ți-e dor, stiu. Si mie îmi e.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu