luni, 25 aprilie 2016

Trebuia sa ma iubesti fara sa-ti dau indicii




         Poate ca eu nu ti-as fi cerut asa des sa imi arati ca ma iubesti, daca o faceai inante. Poate eu nu cerseam dupa cuvinte frumoase de la tine, daca mi le spuneai deja. Poate ca nu te mai puneam sa faci anumite lucruri, daca le faceai fara sa iti spun. Poate ca iubirea ta, fiind asa "mare" cum spui, ar fi trebuit sa te invete toate astea, fara ca eu s-o cer.

Nu stii cum sa trimiti un mesaj care ar trebui sa imi aduca zambetul pe buze dimineata? Poti incepe cu "Sa ai o zi frumoasa. Te iubesc!".

Nu stii cum sa ma faci sa ma simt bine? Spune-mi "Sunt langa tine orice s-ar intampla".
Nu stii cum sa imi faci ziua mai buna? Ia-ma prin surprindere si apari in spatele meu, cu o imbratisare.
Nu stii cum sa imi arati ca ma iubesti? O floare este de ajuns.
Nu stii cum sa imi arati ca ma respecti? Ocoleste jignirile si spune-mi ce iti place la mine.

Dar cand nu stii sa ma iubesti.. eu nu te mai pot invata, pentru ca tu nu ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu