miercuri, 11 noiembrie 2015

Am uitat sa ma apreciez




   Am uitat sa ma apreciez si poate ca din cauza asta am lasat o parte din viata sa se scurga degeaba. Am uitat ca mai intai fericirea mea trebuie sa depinda de mine, inainte sa depinda de altii, pentru ca "altii" nu vor sti niciodata sa se comporte la fel de bine.

   Peretii ma cunosc mai mult decat oricine. Ei mi-au oferit frau liber sentimentelor si mi-au ascuns durerile. Niciodata nu am stiut sa ma exprim, dar sunt singura ca ei imi stiu povestea.

   Am invatat ca nimeni nu iti merita bunatatea decat dupa ce ti-o daruiesti tie. Amintirile se intorc, dar poate ca unele persoane nu se vor intoarce niciodata. Viata este prea scurta pentru a iti petrece chiar si o clipa cu o persoana care nu te apreciaza.

   Observam ca, la un moment dat, fiecare dintre noi tanjeste dupa atentia cuiva. Credem ca acea persoana reprezinta totul pentru noi. Dar dupa ce ajungi sa ii dai pe toti la o parte din cauza ei, dupa ce tot timpul tau ti-l dedici acelei persoane, dupa ce orice lucru pe care l-ai face, ar implica-o pe ea, nu vei ramane singur daca ea va pleca. Orice prieten bun se va intoarce la tine, iar daca nu se va intoarce nimeni, inseamna ca nu ai avut niciodata prieteni.

   A vrut sa fie istorie pentru tine? Nu inseamna ca va disparea, pentru ca istoria se rescrie. A uitat sa te aprecieze? Nu e nici prima si nici ultima persoana din viata ta. Toti se vor intoarce, iar pe langa ei, vor aparea multi altii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu